kkthxbye Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 ADSL går nog men jag har modem ... det kommer säkert dröja länge innan vi får bredband Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adrenaline X Skrivet 1 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 joo nåra online spel e ganska tråkiga men Socom2 e de roligaste spel ja har kört på läääääänge dom senaste 2 åren iaf så de e faktist kul single player delen e bra också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Jag har aldrig testat men kommer kanske att göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Jag med!Fast köp ej ff11 till online det kostar runt 399 i månaden bara du kopplat upp dig en gång så måste du börja betala. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adrenaline X Skrivet 7 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 de e dåligt..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg