Euthanasia Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Uppdraget efter när man tagit båten för att möta upp en snubbe och ska köra sönder en snubbes område. Då ska man ta bilen och åka till en pub i närheten. Vad ska man göra där inne? Jag dödar alla 3 som finns där inne sen går jag ut men då funkar det inte att fly innan snuten kommer osv....Hur f*n ska jag göra där? Tack på förhand,.... :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 skiter i var du är det nåt mer äfter man har jagat tjejen i bagdad och hons bil sprängs efter bron för då blir det bara homo j*vla skit svart för mig ###### Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 k kan lika gjärna hjälpa dej skjut sönder allt till en mätare blir helt grön stolar och tavler är bra att skjuta :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg