Gäst golden mew Skrivet 25 September 2004 Rapport Skrivet 25 September 2004 Det måste du väl redan ha klarat? Man får ju hookshot när man klarar wizzrobe och du har ju redan räddat makar? jaaa men det är två "skellett" och "en" häxa!!
Urbans filt Skrivet 25 September 2004 Rapport Skrivet 25 September 2004 OKAY NU HÄNGER JAG INTE MED..
Gäst golden mew Skrivet 25 September 2004 Rapport Skrivet 25 September 2004 när man har räddat makar så går man till massor av sona där flygande bollar där menar jag!!!!!!
Urbans filt Skrivet 25 September 2004 Rapport Skrivet 25 September 2004 Flygande bollar?Jag måste nog pensionera mig på tww frågor.
Gäst golden mew Skrivet 25 September 2004 Rapport Skrivet 25 September 2004 (redigerat) jag har öppnat den där jättefläkten och gick in i en låst dörr med massor av helikoptrar där inne och jag planterade nåra träd med makar och hook shotade upp mig till en hand som försökte dra ner mig till nåt konstigt ställe,men han dödade jag och gick in i en dörr där inne har jag fastnat med några skellet och en häxa....men dom har jag redan dödat men när jag har dödat dom så fattar jag inte vad jag ska göra?? :( Redigerat 25 September 2004 av golden mew
Rekommendera inlägg