Hoppa till innehåll

Ff7


Dippsi
 Dela

Rekommendera inlägg

CD-4 när man möter vad hon nu heter (har inte spelat på ett tag) som tar sig hem från rymden. hon finns i det där svävande "våningshuset" (som det ser ut som) och har Riona fastspänd på magen...

 

nu till problemat. HON DÖDAR MIG! och jag kan ej använde GF för då dödar jag Riona.. finns det nått knep så att jag kan antingen, klara henne och rädda Riona eller, ta mig ut ur stället och träna upp mig? för annars måste jag börja om (näs*tan iaf, har bara en save till, och den är på DC-1)

 

SNÄLLA HJÄLP!

 

 

p.s. jag är inte så pigg på att spela om allr eftersom mitt minnes kort redan formaterat sig 4 ggr, så jag har fått spela om flera ggr, så när jag äntligen fick ett nytt, hände det jag nyss eskrev. d.s.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

för ditt eget bästa hopppas jag att alla gubbar har minst lvl 80 och att du har hämtat bahamut cactuar och eden tonberryking kan du vänta med men cactuar MÅSTE ha kamikaze när du möter henne för då tar du den på henne med en gubbe som har minst 8000 liv för då tar den kanske 50000 av hennes liv och då är hon död

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...