Gäst Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Tips... Möt alla tränare först. De finns i vissa hål. Sen är det ju bara 2 hål kvar att välja på. Om du tar fel så är det bara att göra om och ta det andra hålet. Jag fattar inte riktigt.. Jag har bara hittat EN tränare och ETT hål.. Och hela gymmet är ju fullt med dimma så.. Och nedanför det hålet finns inte ett sk*t... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SapphireGuy Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Leta igenom all och du golden mew... jag har 192 sorter.... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Tips... Möt alla tränare först. De finns i vissa hål. Sen är det ju bara 2 hål kvar att välja på. Om du tar fel så är det bara att göra om och ta det andra hålet. Jag fattar inte riktigt.. Jag har bara hittat EN tränare och ETT hål.. Och hela gymmet är ju fullt med dimma så.. Och nedanför det hålet finns inte ett sk*t... Du ska ju hoppa ner i hålen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Tips... Möt alla tränare först. De finns i vissa hål. Sen är det ju bara 2 hål kvar att välja på. Om du tar fel så är det bara att göra om och ta det andra hålet. Jag fattar inte riktigt.. Jag har bara hittat EN tränare och ETT hål.. Och hela gymmet är ju fullt med dimma så.. Och nedanför det hålet finns inte ett sk*t... Du ska ju hoppa ner i hålen! NU klarade jag det :lol: :roll: Tack för hjälpen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 du måste fånga groudon med ultra ball och sen fånga latios med master ball så slösa inte på din master ball :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fire Fox Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 och på rayquaza så ska du spara bredvid honom och fånga med ultra ball . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 och på rayquaza så ska du spara bredvid honom och fånga med ultra ball . Om man har Swampert på ca L55 så kan man använda en Ice Beam på Rayquaza så har den bara lite liv kvar. Har man tur så blir den fryst också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Felix Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 du måste fånga groudon med ultra ball och sen fånga latios med master ball så slösa inte på din master ball :mrgreen: Ja bukar använda Timer Ball! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg