Hoppa till innehåll

hjälp i pokemon ruby!

Gäst danneman

Rekommendera inlägg

Tips... Möt alla tränare först. De finns i vissa hål. Sen är det ju bara 2 hål kvar att välja på. Om du tar fel så är det bara att göra om och ta det andra hålet.

Jag fattar inte riktigt.. Jag har bara hittat EN tränare och ETT hål.. Och hela gymmet är ju fullt med dimma så.. Och nedanför det hålet finns inte ett sk*t...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tips... Möt alla tränare först. De finns i vissa hål. Sen är det ju bara 2 hål kvar att välja på. Om du tar fel så är det bara att göra om och ta det andra hålet.

Jag fattar inte riktigt.. Jag har bara hittat EN tränare och ETT hål.. Och hela gymmet är ju fullt med dimma så.. Och nedanför det hålet finns inte ett sk*t...

Du ska ju hoppa ner i hålen!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du ska ju hoppa ner i hålen!

NU klarade jag det :lol: :roll: Tack för hjälpen..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
du måste fånga groudon med ultra ball och sen fånga latios med master ball så slösa inte på din master ball :mrgreen:

Ja bukar använda Timer Ball!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...