Gäst Bobby Orr Skrivet 18 September 2004 Rapport Skrivet 18 September 2004 Som alla vet har det blivit en lockout i NHL. Men när jag studerade presskonferansen där det lockouten avslöjades så sa de att NHL kan fortsätta med ett ekonomiskt system. Med andra ord så finns det enligt mig hopp för NHL. Vad tror ni? Citera
# 21 Skrivet 18 September 2004 Rapport Skrivet 18 September 2004 Jag hoppas på Lock-out säsongen ut iallafall. Richard Jackman, Pittsburgh Penguins har gått till Löven för pengarna som blev över efter Olegsandrs Savytskyy + lite till. Han spelar för bara 3% av sin NHL-lön. Elitserieklubbarna har fått många bra spelare från NHL. Tyvärr blir det svårare att gå upp i Elitserien för Allsvenska lagen. Men eftersom Löven inte har som mål att gå upp spelar det inte så stor roll. ;) Jag står fast vid mitt tips. Mora åker ur. Leksand ersätter. Skellefteå är sämst när det gäller som vanligt. NHL kommer igång nästa höst hoppas jag. B) Citera
kkthxbye Skrivet 18 September 2004 Rapport Skrivet 18 September 2004 roligt med NHL proffs i elitserien!! Citera
Gäst Spirtual Skrivet 18 September 2004 Rapport Skrivet 18 September 2004 Modo kommer ju typ att vinna Jaså, bara för att foppa o näslund kommer till Modo så behöver inte det betyda att Modo kommer att vinna.Det kanske blir en flopp så att Mora vinner.Vem vet. Citera
NosH Skrivet 18 September 2004 Rapport Skrivet 18 September 2004 jag hoppas vekligen inte att modo vinner Citera
kkthxbye Skrivet 18 September 2004 Rapport Skrivet 18 September 2004 jag tror Färjeststad vinner och jag har ett bra skäl till det... Citera
Gäst Spirtual Skrivet 18 September 2004 Rapport Skrivet 18 September 2004 jag tror Färjeststad vinner och jag har ett bra skäl till det... Låt mig gissa, du bor i Karlstad va? Citera
kkthxbye Skrivet 19 September 2004 Rapport Skrivet 19 September 2004 nej, dom har typ inga NHl proffs med dom tränar tillsammans assådom känner väl varandra lite bättre Citera
# 21 Skrivet 19 September 2004 Rapport Skrivet 19 September 2004 Många säger Modo. Jag skulle tycka att det bara vore roligt om SM-guldet kom till Norrland. Men mitt tips blir Frölunda. Bättre lag vid sidan om NHL-stjärnorna är huvudskälet. Inga dåliga NHL-stjärnor heller. Alfie, Pebben & Påhlsson. Avbryts lock-outen har Färjestad, Frölunda & HV71 bäst chanser. Citera
Gäst Bobby Orr Skrivet 19 September 2004 Rapport Skrivet 19 September 2004 (redigerat) Nisse Ekman och hans DIF vinner! B) Men jag ser hellre ett NHL fullt av proffs. Redigerat 19 September 2004 av Bobby Orr Citera
# 21 Skrivet 19 September 2004 Rapport Skrivet 19 September 2004 Var lite tacksam Bob. ;) Delar av NHL kommer till Sverige. Ända upp till Boden finns stjärnorna. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.