tomte_nisse Skrivet 20 September 2004 Rapport Skrivet 20 September 2004 (redigerat) Hur kommer man in till ikana hill? http://www.zeldaguide.com/_borders/Garos_Mask.jpgHit har jag kommit men jag har inte mirror shield...hitta bilden på nätet :P Redigerat 20 September 2004 av tomte_nisse
Gäst Skellington Skrivet 20 September 2004 Rapport Skrivet 20 September 2004 Om du har fått is-pilen ska du frysa octorock och hoppa på dom över floden!
tomte_nisse Skrivet 20 September 2004 Författare Rapport Skrivet 20 September 2004 Hur får man ispilen? http://www.planetnintendo.com/zelda/games_mainseries/zelda6/items/bow.jpg :)
Magdis Skrivet 20 September 2004 Rapport Skrivet 20 September 2004 Ispilen får man i Great Bay Temple efter att ha klarat nån mini-boss. Utan den kommer man inte till Ikana Canyon
Arwen Undomiel Skrivet 20 September 2004 Rapport Skrivet 20 September 2004 Precis. Man kör templen i den här ordningen: Woodfall, Snowhead, Great Bay, Stone Tower.
tomte_nisse Skrivet 22 September 2004 Författare Rapport Skrivet 22 September 2004 Precis. Man kör templen i den här ordningen: Woodfall, Snowhead, Great Bay, Stone Tower. såhär gjorde jag:Snow head,Woodfall,Nu försöker jag med stone tower,sen water temple Men hur kommer man in i Stone tower temple?
Arwen Undomiel Skrivet 22 September 2004 Rapport Skrivet 22 September 2004 (tomte_nisse @ 22/09-2004 16:29:57) Precis. Man kör templen i den här ordningen: Woodfall, Snowhead, Great Bay, Stone Tower. såhär gjorde jag: Snow head,Woodfall,Nu försöker jag med stone tower,sen water temple Men hur kommer man in i Stone tower temple? Läste inte du Magdis inlägg? Man kan inte komma in i Ikana Canyon utan ispilen, som du får i Great Bay Temple. Du måste alltså köra det INNAN du kör Stone Tower Temple. Du kan inte ha kört Snowhed Temple innan du körde Woodfall, för man måste ha pilbågen för att komma till Snowhead och den får man i Woodfall Temple. Så du minns nog lite fel. Man MÅSTE köra templen i den ordning som jag beskrev.
Rekommendera inlägg