0013 Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 jaha ska man göra listor nu också >_> hmmm... Crush 40 Hoobastank Papa Roach Children of Bodom Finntroll (Två N, Draghon >_>) Snook Julien K Orka komma på mer >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Nu kommer min lista. Iron maiden Great White In Flames Norther Danzig, Misfits och Samhain Children of bodom Guns n' Roses och Velvet revolver Helloween ManoWar och lite mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 nightwish,metallica,europe och lite queen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 VA !! Ingen som gillar westlife ?? dom är ju så bra..... nä skoja bara.... jag gillar queens, prince, frank zappa och jimi hendrix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Min farsa har alla Bob dylan. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XxXSvaNXxX Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 Fronda e bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.