dklennarth Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Finns det några bra tips när det gäller C&C-serien?? mvh dklennarth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 tips, vad menar du då?? om det finns nåt grymt spel i serien?? Då kan ja säga deii att det finns det, C&C Generals e as grymt, ett nutida strategi spel där man kan välja bland alla möjliga missiler, atom bomber, marktrupper, helikoptrar, plan och mkt, mkt mer... lätt d bästa strategi spel ja kört. P.S det e väldigt bra grafik på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 10 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Oja, jag har spelen från början, men inte Generals eller de andra.. Synd att de inte kommer ut till PS1 eller PS2, men jag får nöja mig med PCn i stället.. mvh dklennarth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Felix Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Ja har Red Alert 2 men spelar de inte ofta. O ja tror Generals e bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 11 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Vet du om det kommer ut mera spel till PC eller är det till PS2?? mvh dklennarth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 C&C:Generals är också helt i 3D, och inte som dom flesta andra C&C som är i 2D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 7 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Men vet du om det ska spelen som är ute för PC ska komma till PS2?? C&C:Generals är också helt i 3D, och inte som dom flesta andra C&C som är i 2D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.