tomte_nisse Skrivet 21 September 2004 Rapport Skrivet 21 September 2004 Jag har "boss key" men vet inte hur man kommer till bossen Snälla hjälp mej me det
tomte_nisse Skrivet 21 September 2004 Författare Rapport Skrivet 21 September 2004 en mer konkret fråga skulle vara bättre?? det är ett rum med benfiskar i o en utgång där det sitter 2sånnadär armar o i rummet finns en skattkista o ett grönt rör o ett rött om ni vet vilket rum jag menar så snälla hjälp mej med hur jag ska komma in i det rummet med det gröna röret i :rolleyes:
Magdis Skrivet 21 September 2004 Rapport Skrivet 21 September 2004 Har du gjort så att vattnet virvlar åt det andra hållet så att du kan komma in i de gångar du inte kommit in i förut?
tomte_nisse Skrivet 22 September 2004 Författare Rapport Skrivet 22 September 2004 nee man ska väl snurra på alla sånadär gjrejor så att vattnet strömar i rören?? ' eller ska man inte det?
Arwen Undomiel Skrivet 22 September 2004 Rapport Skrivet 22 September 2004 nee man ska väl snurra på alla sånadär gjrejor så att vattnet strömar i rören?? ' eller ska man inte det? Ja, det ska man, men ska också vrida på den centrala anordningen så att vattnet rinner åt andra hållet. Då kan du komma in i nya gångar i rummet med propellern i vattnet.
unreal Skrivet 22 September 2004 Rapport Skrivet 22 September 2004 är inte snowhead is grottan ni snackar ju om vatten grottan
Magdis Skrivet 22 September 2004 Rapport Skrivet 22 September 2004 är inte snowhead is grottan ni snackar ju om vatten grottan Jo men det är inte Snowhead han pratar om. Han uttryckte sig en smula kryptiskt men det är Great Bay Temple han menar.
tomte_nisse Skrivet 24 September 2004 Författare Rapport Skrivet 24 September 2004 (Arwen Undomiel @ 22/09-2004 17:07:34) nee man ska väl snurra på alla sånadär gjrejor så att vattnet strömar i rören?? ' eller ska man inte det? Ja, det ska man, men ska också vrida på den centrala anordningen så att vattnet rinner åt andra hållet. Då kan du komma in i nya gångar i rummet med propellern i vattnet. Det har jag inte lyckats med,det var typ det jag undrade från början......hur man gör det
Magdis Skrivet 24 September 2004 Rapport Skrivet 24 September 2004 I det första rummet där du vred om en kran för första gången, där finns det en kran högt upp till vänster som man också ska vrida om. För att komma till den ska du stå vid dörren på andra sidan rummet och skjuta med hookshot på en hookshotplatta i taket. Du kommer då att landa på en vattenstråle och därifrån kan du hoppa upp till kranen. När du vridit om den kommer vattenhjulet att stanna eftersom det sprutar vatten från båda hållen, men då vrider du om kranen i mitten och då ssnurrar hjulet åt motsatta hållet. Sen kan du komma in i gångar som du inte kommit in i förut.
tomte_nisse Skrivet 24 September 2004 Författare Rapport Skrivet 24 September 2004 (redigerat) Okej! tack, ska försöka! Men men händer nåt så sejjer jag det!! :lol: :) Redigerat 24 September 2004 av tomte_nisse
tomte_nisse Skrivet 25 September 2004 Författare Rapport Skrivet 25 September 2004 I det första rummet där du vred om en kran för första gången, där finns det en kran högt upp till vänster som man också ska vrida om. För att komma till den ska du stå vid dörren på andra sidan rummet och skjuta med hookshot på en hookshotplatta i taket. Du kommer då att landa på en vattenstråle och därifrån kan du hoppa upp till kranen. När du vridit om den kommer vattenhjulet att stanna eftersom det sprutar vatten från båda hållen, men då vrider du om kranen i mitten och då ssnurrar hjulet åt motsatta hållet. Sen kan du komma in i gångar som du inte kommit in i förut. Hur får man på den vatten strålen då?
Rekommendera inlägg