nooobie Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 jepp kom på det ganska nyligen så det har varit rätt jobbigt :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 kom på det direkt jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Telefunken Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Ninja Gaiden! jag har inte kommit alls långt men jag har fastnat skulle vara mycket tacksam om någon skule vilja hjälpa mig. chapter 3 på luftskeppt jag har slagit av ström så dörrarna blir gröna och nu så ska jag klättra upp för en stege men den lilla luckan där uppe är låst. Kan någon hjälpavad ska jag göra? //Telefunken :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 men du kan ju hoppa upp efter halva stegen så öpnnar man luckan på en switch :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaVeN Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 hejsan. kan någon hjälpa mig. jag är i kapittel 8 och jag ska tydligen skjuta på något vid millitary base men jag vet inte vad. kan någon hjälpa mig snälla!! :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
box Skrivet 26 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 när man dödat dom snubbarna på hästarna kommer man till en krykogård, nedanför kyrkogården där man sparar finns det en stängddörr och där kommer det ut en fet gubbe som ser ut som djävulen på en häst och två magik snubbar, HUR f*n SKA MAN DÖDA DOM?! :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 bomba med pilarna på bossen, döda hans kompisar för att få blå essens med liv ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaVeN Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 hejsan. kan någon hjälpa mig med koden i början av kappitel 11 snälla. jag har tagit "Owl Eye" men sen vet jag inte vad man ska göra ;) hjälp mig snälla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TRETRION Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 koden är 1074 eller 1073 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg