ullbergan Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 någon som vet om man kan lada ner en world of warcraft beta????? eller måste man anmäla sig i så fall var!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 vad e de för nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 vad e de för nåt d e d nyaste warcraft fast inte hela. Först kommer d ALFA test. Då kan man skriva till dom som gjort spelen om vad som borde komma mer på o sen kommer BETA test där d e lite mer grejer men man kam skriva till dom. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 någon som vet om man kan lada ner en world of warcraft beta????? eller måste man anmäla sig i så fall var!!!!! gamespy.com där kan man ladda ner Warhammer BETA o Doom 3 o lite andra. Warcraft finns där typ ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 25 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 det ska gå att lada ner till mac för jag har inte fått min pc än hoppas jag får den snart. vet någon typ hur mtcket det komer kosta i månaden??? jag bor usa kanske kåstar anerlunda där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Snart är betan över. Blev beta testare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 4 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 va det kul eller? jag skulle bettala typ 200 kr för att va beta testare wow e so coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.