Raptio Skrivet 9 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2012 Horst Wessel Lied Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 9 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2012 Gordon Lightfoot – The Wreck Of The Edmund Fitzgerald Jethro Tull – Dangerous Veils Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 9 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2012 (redigerat) EDIT Redigerat 9 Februari 2012 av Horizon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 9 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2012 The game-My life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 9 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2012 Räfven – Bocka-Pärs Friluftsdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 9 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2012 Apati - Ctrl+Z Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 9 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2012 Basko Sthlm – Marble Arch fruktansvärt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 10 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2012 Smashing Pumpkins - Mayonaise Deras bästa låt enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 10 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2012 kalmah - mindrust Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 10 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2012 Stures Dansorkester – Större @lifelover: tror det var den jag hörde först, som fick mig att börja lyssna på dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 11 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2012 Eels - What I Have To Offer Eels är fantastiska och jag kan relatera till i princip alla deras låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 11 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2012 Judas Priest – You've Got Another Thing Comin' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.