Suicidans Skrivet 26 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 Kent - Chans Så får jag en chans säga Allt det jag aldrig sagt Så får jag en jag chans att ge dig Allt det du aldrig haft Men jag är för feg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 26 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 Kent - Chans Så får jag en chans sägaAllt det jag aldrig sagtSå får jag en jag chans att ge digAllt det du aldrig haftMen jag är för feg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 26 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 Twisted Sister - We´re not gonna take it Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 26 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 The Strokes - Is This It Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 26 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 Kent - Din Skugga Jag blir din skugga Jag blir den du aldrig ser Låt mig bli din skugga Jag skadar dom som ler åt dig, din skugga Jag blir ögon på din rygg Låt mig bli din skugga och du bli min Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 26 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 IOSYS - [東方乙女囃子 #12] 夜明け前のコーラスマスター Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 26 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 The Strokes - The Modern Age Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 26 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 Kent - Önskar att någon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 26 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 The Strokes - Alone, Together Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 26 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 Bruce Springsteen - Glory days Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 26 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 The Smashing Pumpkins - To Sheila Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 26 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 The Storkes - Trying Your Luck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.