Layton Skrivet 4 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2012 The Doors - Raiders on the Storm. Haha, här sitter jag och lyssnar på på en typ 45 år gammal låt. Varför egentligen? FÖR ATT DEN ÄR BRA :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 4 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2012 The Doors - Raiders on the Storm.Haha, här sitter jag och lyssnar på på en typ 45 år gammal låt. Varför egentligen?FÖR ATT DEN ÄR BRA :DVarför inte, helt enkelt.Ont: Rakso - Repulse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 4 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2012 The Doors - Raiders on the Storm.Haha, här sitter jag och lyssnar på på en typ 45 år gammal låt. Varför egentligen?FÖR ATT DEN ÄR BRA :DJa ingen vill väl lyssna på dålig musik. Foo Fighters - Life of illusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 4 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2012 Kent - Skisser för sommaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2012 Lyssnar på när päronen sover...om det räknas i denna tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Frank Zappa - Joe's Garage Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Calvin Harris - Flashback alltså den är riktigt jävla bra. Ångrar att jag inte har biljetter till Summerburst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Black Sabbath - Planet Caravan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Calvin Harris - You used to hold me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Black Sabbath - Electric Funeral Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Fred - Christmas is creepy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.