Gäst data-typen Skrivet 23 September 2004 Rapport Skrivet 23 September 2004 jag har lite problem:till min nya bärbara dator dator kom det med ett e-postcheknigsprogram som jag inte vill ha, :ph34r: jag öppnade det för att se vad det var. :) altid när jag startar datorn öppnas programmet och det står type e-mail info here eller nåt sånt. det går inte att avinstallera det för att det är en del av ett vigigt program som gör att internet funkar, jag har klickat på unactvate det ligger inte i autostart. :blink: det är iriterand när man hela tiden måst klicka på cancel vad ska jag göra :o Citera
Gäst data-typen Skrivet 24 September 2004 Rapport Skrivet 24 September 2004 varför får jag inget svar? Citera
Schassen Skrivet 24 September 2004 Rapport Skrivet 24 September 2004 (redigerat) men sluta att posta en massa.... du får helt enkelt vänta tills det kommer nån som kan hjälpa dig eller så får du ringa nåt dataföretag som kanske kan hjälpa dig. Redigerat 24 September 2004 av Schassen Citera
Gäst henke37 Skrivet 24 September 2004 Rapport Skrivet 24 September 2004 Kolla i registeret(andvänd regedit.exe) under nycklarna(ev stav fel): HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentvesion\run HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentvesion\runonce HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentvesion\runservice HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentvesion\runserviceonce HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\windows\currentvesion\run HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\windows\currentvesion\runonce HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\windows\currentvesion\runservice HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\windows\currentvesion\runserviceonce Och i filen win.ini samt i autostartsmappen(-arna). Där är de vanligaste ställena program ligger. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.