shadowgate Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 Hej, håller på att spela shadowgate för tillfället, men har tokfastnat.Vet att spelet inte är av senaste kaliber men hoppas att någon kommer ihåg någonting iaf. T.e.x hur plockar jag boken utan att ramla ner i hålet ?Hur dödar jag draken som sprutar eld?Hur får jag stegen ?Hur kommer jag förbi slängkapps-snubben? Hoppas att någon kan hjälpa mig med detta , tacksam för alla svar så att jag kan gå vidare med mitt liv :o) // Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tarsson Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 ja jag sitter oxå fast där, så om nån vet så svara gärna. Hur kommer man förbi "det gröna slemmet"? Å hur får man tag på nyckeln som skelettet håller i? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Queezer Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Shadowgate: 1. Ta den inte, öppna den. 2. Han ska man inte döda, du ska bara plocka upp sakerna. Börja med skölden. OBS. den håller bara 3 attacker per gång. gå ut var tredje attack. 3. Minns ingen stege. 4. Slängkapps gubben? Menar du det spöket? Isf ska du använda "facklan" Tarsson: 1. Du måste gå en annan väg, du vet rummet med silverpilen, använd den vänstra facklan. 2. Frys vattnet med den lila kulan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tarsson Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 använda den vänstra facklan till vad? Å var finns den lila kulan? nån sån har jag inte hittat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Queezer Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Alltså, välj använd och klicka på den vänstra facklan på väggen i rummet. Och den lila kulan får du om du tar nån av dom 3 kulorna du hittar i vattenfallet och använder på den saken i rummet innan drakrummet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swat Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 ja jag sitter oxå fast där, så om nån vet så svara gärna. Hur kommer man förbi "det gröna slemmet"? Å hur får man tag på nyckeln som skelettet håller i? man måste hitta en vit sten (kan inte hitta) sen ska man plassera den i hållet innan rummet med en eldsprytande drake så får du en kula kasta den i sjön så fryser den till is Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pepp Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 tryck på gå och sen på springan på kanten av vatten fallet. :kung: föressten hur dödar man lord warlock??? jag har kommit till han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg