💬
Logga in
Fuska.se

De Som Inte Fick Hända....

42 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Hej...

jag vill skriva detta ämne för att berätta att något som absålut inte fick hända hände...

En kille som gick i 9:an på min skola avled i Onsdas....

Ni kan tycka att de är hur löjligt och onödigt som hälst att jag skriver detta...

Men jag vill någonstans lämna ett minne av honom...

Hela min skola sörjde... de fanns stora folksamligar med anhöriga som grät eller prata om sin sorg till den händelse...

vissa satt och rökte på sina ställen p.g.a sorg.... :cry:

en av mina bästisar skipade nästan alla lektioner p.g.a att hon inte klarade av att lyssna....

Glöm inte att man inte vet hur mycket man kommer att sakna någon förens dom är borta.... :cry:

Senast ändrad:

d känns inte kul... ;)

som tur har d inte hänt i våran skola...

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Jag är lessen för din skull! :unsure: men det är sont som händer. :(

24 Sep 2004

Det har dött två i vår skola :( :cry: :cry:
Nivå 1 · Novis

Jag tycker inte om det här alls!! :( :cry:

Nivå 7 · Fuskare

Hur dog han? Förresten, jag gillar itne heller när folk dör, särskilt inte unga som har livet framför sig.

en har dött i våran skola också.en fick kanser. :(

Nivå 4 · Lärling
(Nike @ 24/09-2004 05:45:11)

Det har dött två i vår skola :( :cry: :cry:

två har dött i vår skola också deras hus började brinna också.....resten kan ni nog räkna ut själv

en från våran grannskola hade dött av att han hade sprungit ut efter bollen som kommit ner dit... resten kan ni nog räkna ut själva...

Nivå 5 · Fuskare

en från våran grannskola hade dött av att han hade sprungit ut efter bollen som kommit ner dit... resten kan ni nog räkna ut själva...

tyvärr så kan jag inte räkna ut resten.

blev han påkörd av en bil eller?

kanske det för hur dog han då

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #12

Hur dog han? Förresten, jag gillar itne heller när folk dör, särskilt inte unga som har livet framför sig.

han dog i körtelfeber...
Nivå 6 · Fuskare

Det är tråkigt när någon man känner igen dör men livet går vidare det är bara att tänka att vi alla ska dö någon gång "man födds ensam och man dör ensam" det är ett sanningens ord (och mitt motto) :D

Nivå 2 · Novis

mm 2 i våran skola har dött, en kände jag väl, men det är bäst att bara gå vidare, för man gör ingenting i flera månader annars, så gå vidare, ha kul och inte sörj i ett halvår!

min tre männings och hans bästa kompis var ute och fiskade i en båt resten kan ni någ komma på själva

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #16

de är såååååååååååå orättvist att unga människor ska dö....

25 Sep 2004
Nivå 5 · Fuskare

2st har dött i våran skola:( en dog av canser andra vet jag inte hon bara dog:S:(

Nivå 5 · Fuskare

påtal om sånt...

jag hörde i nyheterna att en japansk unge tappade sin baseball vi järnvägen när bommarna hadde åkt ner. han hämtade den och blev påkörd av tåget.... jag skulle nog köpa en ny boll istället för det

Vår skola har funnits i ungefär hundra år och det är ungefär dött 30-40 stycken i vår skola.

och på ungefär 1920-talet så var det en tysks fröken som var fröken i vår skola som hade ungar som hadde dött i krig och då tog hon självmord genom att hänga sig själv i skolans rörsystem(före detta vind men dem tog dit en massa rör för så många toaletter byggdes i skolan) och ungefär 50 år senare så skulle två rörmokare gå och laga en läcka i det rörsystemet och då hittade dem kroppen men sem var rädda att polisen skulle tro att det var dem som hade dödat henne så dem gömde kroppen i en stor låda där vid rörsystemet och för ungefär 10 år sedan så hittade man kroppen.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in