Magdis Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Varför måste alla vara snygga för? en annan fråga finns det verkligen "någon rätta"? det kan man klura på! Jag tror att det finns flera som är den rätta och tur är väl det för om det bara fanns en skulle det vara ganska svårt att hitta den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 vadå föredrar du en ful tjej då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Jag såg den rätta när jag tittade in i spegeln i morse...:wub: Jag passar in på alla beskrivningar! jag känner mig så älskad... eller kanske inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 (redigerat) vadå föredrar du en ful tjej då?Va har du själv helst då?En snygg med "perfekt" kropp, som är otrogen och oärlig eller en halvful, men som är snäll och trofast? :huh: Redigerat 5 Oktober 2004 av Kassler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Hmm... man faller ju inte för en tjej som är ful. Men alla är snygga på sitt sätt, sen gör ju personligheten sitt. Snygga tjejer brukar vara rätt tråkiga att vara med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Jag såg den rätta när jag tittade in i spegeln i morse...:wub: Jag passar in på alla beskrivningar! jag känner mig så älskad... eller kanske inte... Konstigt i morse ståg jag minst tjugominuter framför spegeln och undrade vart jag sett det där ansiktet förr..Vet fortfarande inte men det var den rätta.:wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Varför får man inte gifta sig med sig själv? Då skulle ju allting vara löst! Inga sura miner när man skiljer sig osv. Hmm... kan bli svårt med delad omvårdnad över barnen. Ännu värre... hur får man barn?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 provrörsbefruktning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Hmmm... bra idé, ska fundera på den.... Undvik kärlekskrankar och annat patrask. Jag säger bara: gift dig i 6 månader räntefritt på elon.se så får du pengarna tillbaka vid återköp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 ni låter inte särskilt seriösa.... ni låter som ett gäng själv älskare som inte kan få någon pojkvän/flickvän.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 ehm... Där har du lite fel >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 jag? vadå?... gifta sig med sig själv oj det var ju jävligt rätt det ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.