Gäst Xray Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Skulle bara peta in dett här inlägget när jag hade chansen! Jag ska inte dö oskuld, kom o ta mej! Om jag e oskuld när jag är 25 år ska jag bara gå in på en klubb <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 lol..ja det hade varit tråkigt att vara oskuld hela livet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Para oss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 skärp dig...man använder bara det ordet på djur :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Vi är ju djur :P Men jag drev bara ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 lol ja men man vill ju inte göra det med en h***... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Hur visste du att jag var det :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Tänkte nästan säga att det är uppenbart, men det vore att ljuga... Att hångla är livet? Nja... Tvspel och musik är livet! Varför gå in på en klubb om man vill förlora oskulden...? Hitta en annan 25 årig oskuld och slå två flugor i en smäll! mycket mer hälsosamt! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.