skaffa msn så träffas man där!ingen har frågat chans på mej i 4 år nu...
nej... jag glömde jö en av mina fd klass kamrater som under en vecka frågade chans på mej *tänker* nån stans vid 40 ggr :lol:
de var roligt att se! :D
jag är oxå singel... *suck*
Kärlek?!
Värkar som om du blandat ihop Tjejer/Kvinnor med kossor/Boskaps-djur.. Dom är lika mycket människor som du! Det är inte säkert att du måste betala för giftemål/giftemålet....Att vara ihop är bara slöseri med tid och pengar!
Man måste säga en massa strunt till henne så hon vet att man älskar henne!
Och här är en lista på vad hon behöver när hon är ihop i 10års åldern:
nöjesparksutflykter:ca 100 kr
utflykter med picknick:ca 40 kr
en massa presenter till födelsedagar och sån där:ca 300 kr :angry:
tjänster:ca 80 kr :angry:
annat:ca 100 kr :angry:
och sammanlagt blir det 620 kr! :angry:
och sedan när hon är vuxen behöver hon ca 10000 kr att köpa en massa saker och sånt med!
och bara tårtan till giftermålet kosta HOST HOST JAG TAPPAR ANDAN!
AAAAAAAAAAAAA HUR KAN DET VARA SÅ JÄ..A DYRT!
BARA TÅRTAN KOSTAR ÖVER 1000 KR OCH DET BETYDER ATT...
HOST HOST...JAG TAPPAR ANDAN IGEN!
AAAAAAAAAAAAAAAAA HUR KAN DET VARA SÅ JÄ..A DYRT!
DET BETYDER ATT HOST HOST GIFTERMÅLET KOSTAR ÖVER 100000 KR! :o
jaså? har vi helt plötsligt blivit människor? :P
alan. shalaji om du är så missnöjd...
åk till ett land där giftermål är samma sak som att ge mannen flera miljoner och en kvinna han kan misshandla <_<
i Turkiet e Frun Drottningen i huset...jaså? har vi helt plötsligt blivit människor? :P
åk till ett land där giftermål är samma sak som att ge mannen flera miljoner och en kvinna han kan misshandla <_<
jag har aldrig varit kär :P
vill inte häller
kanske när jag blir äldre
är bara 11år än så länge
och går i 5:an
10 går i 5:an o fyller i December... inte så kul ;)
min teori beskriver någ bätre dagsläget än vad din gör....(Herr.Kaio @ 25/09-2004 21:53:56)jaså? har vi helt plötsligt blivit människor? :P
i Turkiet e Frun Drottningen i huset...
men de är oxå sant
och mannen kungen
är det inte kul att fylla år eller vara ihop eller vara kär? :huh:10 går i 5:an o fyller i December... inte så kul ;)
Gahahah, jag hoppas att du skämtar! :meddum:Att vara ihop är bara slöseri med tid och pengar!
Man måste säga en massa strunt till henne så hon vet att man älskar henne!
Och här är en lista på vad hon behöver när hon är ihop i 10års åldern:
nöjesparksutflykter:ca 100 kr
utflykter med picknick:ca 40 kr
en massa presenter till födelsedagar och sån där:ca 300 kr :angry:
tjänster:ca 80 kr
annat:ca 100 kr
och sammanlagt blir det 620 kr!
och sedan när hon är vuxen behöver hon ca 10000 kr att köpa en massa saker och sånt med!
och bara tårtan till giftermålet kosta HOST HOST JAG TAPPAR ANDAN!
AAAAAAAAAAAAA HUR KAN DET VARA SÅ JÄ..A DYRT!
BARA TÅRTAN KOSTAR ÖVER 1000 KR OCH DET BETYDER ATT...
HOST HOST...JAG TAPPAR ANDAN IGEN!
AAAAAAAAAAAAAAAAA HUR KAN DET VARA SÅ JÄ..A DYRT!
DET BETYDER ATT HOST HOST GIFTERMÅLET KOSTAR ÖVER 100000 KR! :o
i min med, dumma j*vla fjortis horor som inte fattar ett skit och som tror dom är så j*vla snygga men dom är fula.. mohahaha, den ända smo är snygg är jag, ehh :lol:jo gulligt är det att va det i den här åldern men de e svårt för i min klass finns de typ bara dumma idioter
Jag är liksom förkrossad i vrede därför jag har ingen flickvän....... :(
nej men du trodde att du hade en och du ska nog se att du hittar nån någon dag! vem vet jag kanske kommer och hälsar på.. ;)Jag är liksom förkrossad i vrede därför jag har ingen flickvän....... :(
Ja du har alldeles korrekt....... :)(lubb_lisa @ 26/09-2004 00:06:05)Jag är liksom förkrossad i vrede därför jag har ingen flickvän....... :(
nej men du trodde att du hade en och du ska nog se att du hittar nån någon dag! vem vet jag kanske kommer och hälsar på.. ;)
Jag får skylla mig själv så himla mycket.
mm, hahha det har du så rätt i.. eller ja fattar inte riktig men ändå, f*n va jag hatar alla på min skola förutom en kille!! :wub: fast ja vet inte vad han heter, men bara gaaaad!!(Pippo @ 26/09-2004 00:08:39)(lubb_lisa @ 26/09-2004 00:06:05)Jag är liksom förkrossad i vrede därför jag har ingen flickvän....... :(
nej men du trodde att du hade en och du ska nog se att du hittar nån någon dag! vem vet jag kanske kommer och hälsar på.. ;)
Ja du har alldeles korrekt....... :)
Jag får skylla mig själv så himla mycket.
Börja snacka med killen som är gaaad då och fixa till så ni blir tillsammans.
halo jag har ett STORT problem BANNEMEJ. jag och min bästis e kära i samma person :blink:
Heh då gäller de att bli först
då hatar hon ju mej :P fast hon hade inte blitt arg om ja o killen hade blitt ihop.Heh då gäller de att bli först
Jehovas Vittnen tillåts inte ha förhållanden med människor utanför sekten. Det anses syndigt. Vissa har det ändå, men om det upptäcks kan de bli uteslutna. Det kanske i och för sig är lika bra, eftersom Jehovas Vittnen är en destruktiv sekt som sysslar med hjärntvätt.Men hur gör man om man tycker om någon som é Jehovas Vittne :huh: ? Inte för jag gör det men har liksom alltid undrat... Eftersom dom har typ så stränga normer och så...