:angry: Det handlade inte om giftermål eller kärlek, denna tråden!!
Har lust att låsa tråden.
:angry: Det handlade inte om giftermål eller kärlek, denna tråden!!
Har lust att låsa tråden.
:bah: Jag tycker det är oki att ´vara ihop i den åldern!!! :P
Ganska guligt!!! ;)
typ...
Han heter ... <_< Han kommer från Finland och håller på o skryter om att han har varit ihop me tjejer i usa... <_<
förut frågade han chans på en tjej men misslyckades...
o nu försöker han på 3 nya tjejer. :blink: tror att han e grym o cool hela tiden... :blink:
själv är ja redan "Upptagen" :rolleyes:
själv är ja redan "Upptagen"
Lyckost ;)
hehe... :Dsjälv är ja redan "Upptagen"
Lyckost ;)
tja jag har 3 tjejer som håller mig till rätta! det är jette jobbigt!
deras namn är Isabelle, Hanna och Beata!
de är hur jobbiga som hälst!
När jag sitter i matsale så ska man ju ta sin första smarriga tugga av lite mat efter en jobbig dag i skolan så kommer de på rad och frågar
-Hej vill du bjuda mig på pizza?
eller så kan det bli
- Får jag sjans på dig?
eller så kan det låta såhär:
- Hej kan vi va i dag?
Svaren blir jämt och ständigt:
NEJ!
nej!
eller
nej.
haha e dom fula då?
jag e ju singel men man försöker ju... :D
jag håller på men en tjej nu......
I love her
Jag är också i hop med en flicka :visslar: :visslar: ( :wub:)
Men hur gör man om man tycker om någon som é Jehovas Vittne :huh: ? Inte för jag gör det men har liksom alltid undrat... Eftersom dom har typ så stränga normer och så...
jo gulligt är det att va det i den här åldern men de e svårt för i min klass finns de typ bara dumma idioter
10 år och vara ihop, blir kanske inte sånt jätte seriöst förhållande. :P
Har dock inte vart ihop med någon, bara en, fast ja gick i 5:an då och seriöst blev det inte eftersom det vara bara i 2 ellr 3 veckor. =P
Varför ha flickvän eller pojkvän när man är under 13år? Helt onödigt tycker jag! <_<
Oftast blir det ju inget så seriöst när man är yngre och ihop. Men inget fel med det.Varför ha flickvän eller pojkvän när man är under 13år? Helt onödigt tycker jag! <_<
Nej Nej Nej det är inget fel med det :D Fast vad sak man med en flickvän med när man typ är 10år :rolleyes:
Jo, det är det jag menar, hålla handen och så. =P
Men man ska inte gå för långt att man har flera flick/pojk vänner på samma gång, och bara vara tillsammans för man kan bli ''poppis'' osv. Man ska vara seriös när man är ihop eller inte vara ihop alls.
Själv har jag redan en flickvän.....DATAN! ^_^
jag har varit ihop i 2 månader och när vi ska äta så sitter vi alltid brevid varandra och vi åker hem tillsammans! :angry:
Jag har ingen tjej...
Men jag vet en som jag tycker är
söt.
Jag håller mig ganska bra med tjejerna... :P
Hade kunnat haft en om jag hade velat... Men bättre och vänta några år då alla tjejer i min ålder nu är kukhungriga fjortisar.
zzzzzzzzzZZZZzzzzzzzzzzzzz
så kan man säga..men alla tjejer e inte "kukhungriga fjortisar"..det e inte min brud iaf..
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in