Gäst max99 Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 okej men jag trodde att han blev god för jag klarade kh igår och då blev han träffad av ljuset Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Jag längtar lite, när kommer det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Jag längtar lite, när kommer det? Vad jag vet var det från början tänkt att det skulle komma i slutet av det här året, men tyvärr behövde squar enix sitt översätterteam till ett av sina andra spel och därför kommer Kingdom Hearts II först någon gång nästa år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Det finns redan ett ämne som är exakt samma... <_< fast där får du 3ggr så mycker mer info... sök efter Kingdom Hearts 2 och sen ett ämne som är 12 sidor lång bara om KH2... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 kan inte någon ge mig länken till deepdive? inget sånt att jag behöver leta eller logga in bara exakta länken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 kan inte någon ge mig länken till deepdive? inget sånt att jag behöver leta eller logga in bara exakta länken? Gå in på den här länken: http://www.kingdomhearts2.net/downloads/index.shtmlså kommer du ner till en meny med olika filmer från kingdom hearts, bl.a. deep dive. Det behövs inget medlemskap eller någonting. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 tack du e bäst!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Kanske i handlingen ja... Men han kan förvandla sig så att han får röda kläder och två keyblades. Det kallas någoting som jag inte kom ihåg men man kan göra otroligt akrobatiska attacker och det är grymt. Men när man blir denna "nya" Sora så försvinner Goofy. Han fusionerar med Sora men det är konstigt att man inte kan göra det med kalle. Men jag kommer fullständigt längta efter detta. Claudia, jag längtar också till FFXII men jag tror att KH2 blir roligare och mer spänning. *Hopp* Ja det är Ansem som controlerar Soras vilja nån som undrar vem killen i deep dive trailern det är Riku och han har två keyblades för han var keybladets rättmätige härskare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 (DS89 @ 30/09-2004 21:57:46) kan inte någon ge mig länken till deepdive? inget sånt att jag behöver leta eller logga in bara exakta länken? Gå in på den här länken: http://www.kingdomhearts2.net/downloads/index.shtml så kommer du ner till en meny med olika filmer från kingdom hearts, bl.a. deep dive. Det behövs inget medlemskap eller någonting. En bra sida :cool: :cool: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 ja jag såg den j*vla snyggt gjort :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg