Gäst RedSnake Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 (redigerat) är doom 3 kul min kompis har det och säger att det är sådär Redigerat 24 September 2004 av RedSnake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 det är jättekul har det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 tror det e kul. Mina kompisar säger att det är sk*t lebbigt att spela det om man är ensam hemma om natten och spelar på högsta grafiken + bra ljud. Själv tycker ja det inte verkar särskilt lebbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kingofsoccer__ Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Min kusse har de han gillar de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 bra! köp d! Men om du bara har g-force2 så blir d ultra dålig grafik. Du ska ha "radio" kortet. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.