cool_boy Skrivet 25 September 2004 Rapport Skrivet 25 September 2004 börja med att ha en sniper och snipra gubbarna.när du har dödat gubarna som du kan se så ta fram en uzi och skjut gubbarna. när du kommer fram till lance så prata med han. gå ut från stället och fuska fram en pansarvagn. kör med den dit du ska
Gäst Golden Star Skrivet 27 September 2004 Rapport Skrivet 27 September 2004 (redigerat) man behöver inte fuska men pansarvagn... ta bara fram en uzi och döda alla du ser(och spring sammtidigt) sen e dt bara att rädda lance och fly med soppbilen till sjukhuset! 2600:e inlägget! :kung: Redigerat 27 September 2004 av Shark
kalle437 Skrivet 27 September 2004 Rapport Skrivet 27 September 2004 när jag gjorde det pepprade jag förrst på bilen så den sprängdes. Sen gick jag sakta och döda alla som kom fram med uzi. Sen tar du sopbilen och åker till sjukhuset. :medieval:
Gäst Golden Star Skrivet 30 September 2004 Rapport Skrivet 30 September 2004 eller så tar du helikoptern och landar på husets tak där lance finns, därifrån skjuter du ner alla gubbar sen landar på marken räddar lance och flyger till sjukhuset!
Rekommendera inlägg