thebest Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 admin vad gör du?,gämt jag går till ett ända ställe på sidan står det: SIDAN KAN INTE VISAS...något.vad gör du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Det är inte sidan, eftersom, om en dator är seg eller så så kan det inträffa ofta, på vilken sida som helst! Det var så en period för mej då jag hade många filer och sånt uppe på datorn så den blev seg, och så blev det så "SIDAN KAN INTE VISAS" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thebest Skrivet 11 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 aha jag tror jag vet...ja det är ''Tävlingsresultat'' för det har jag inte sett förut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Det här håller faktiskt egentligen inte till ämnet det jag skriver nu men sidan håller faktiskt på bli segare och segare! Det brukar ta några sekunder innan sidan laddads klart och sen tar det några extra sekunder när man ska gå ner! Vad håller på händer Admin och varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Det är inte sidan, eftersom, om en dator är seg eller så så kan det inträffa ofta, på vilken sida som helst! Det var så en period för mej då jag hade många filer och sånt uppe på datorn så den blev seg, och så blev det så "SIDAN KAN INTE VISAS" Så är det för mig med, men jag försöker gå in på sidan tills jag lyckas! Så nog ska det gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Om sidan inte kan visas kan det väll bero på överbelastning? Försök att stänga ner alla andra internet rutor som du har uppe och avsluta eventuella program som körs hela tiden nere i högra hörnet, som Kazaa,DC++ o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.