Gäst Sandkaka Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Hej! Jag har en idé till forumet. Ett forum för nya spelkonsoller. Dvs ett forum som t.ex. Allmänt. För det diskuteras både xenon i GC och Xbox forumen det var ett exempel. Så det är bättre att ha ett gemensamt forum för nya konsoller, tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 ja tycker att det låter bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 lätt att bli bråk tex "den suger jag tycker att den är mycket bättre än den." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 jo men man kan ju skapa en regel att man blir varnad om man bråkar så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Det finns ju typ redan, en sådan mening räknas som spam! Det är inget seriöst inlägg i alla fall, för det handlar om åsikter, alla har olika sådana.. Jag tyckte de var en ur bra idé katten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Òch varför skulle alla bråka där när nästan ingen gör det hära? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thebest Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 jo för te.x om ena tycker si och andra tysker så så blir det som kallat spam... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Spam kan det bli här ja.. Men det är ju knappast många som bråkar.. Händer lite då och då men det reder ju dom ut på en gång.. men på dig lät det ju som om att det skulle bli värsta Wreslingfighten :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Vad jag vet så är det ju en bra idé för vad jag vet finns det många frum sidor som har ett sånt rum där man kan snacka om olika konsoller i bara ett forum så det skulle kunna gå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Det skulle skapa kaos.... Om alla konsollerna skulle va i samma forum... det skulle spammats som F*n ska jag bara säga!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Nja, hur bedömer man om en konsol är ny, man skulle kunna skriva vad som helst som är onödigt nästan, som: Vilken är bäst av alla nya konsoler? En tråd som växlar mellan massa olika konsoler, efter ett tag kommer det nyare konsoler och då postar man igen och så blir det Spam! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Tror det skulle bli bra. Varför spama mer om nå't man inte spelat än nå't som finns i affärerna som går och spela? Admin kan du göra så det blir så? Dom flesta verkar tycka att det är en bra idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.