Gäst Hulk746 Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 vad kan man göra med en dvd dosa eller vad det nu heter för man kan ju väl inte bara se på dvd filmer med den kan man spela spel?,stänga/starta ps2? svara snälla för jag vill köpa en sån Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 man kan bara användan när man kollar på dvd. en onödig sak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 det är onödigt, man kan bara ha den till DVD, och det kan man lika gärna sköta med handkontrollen =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 kostar typ 250 kronor MITT 300:hundrade inlägg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 jag trodde att man kunde stänga av ps2 med den och spela spel för det finns ju fyrkant,triangeln,x och cirkeln så varför kan man inte spela med den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 den är inte gjord för det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 jag trodde att man kunde stänga av ps2 med den och spela spel för det finns ju fyrkant,triangeln,x och cirkeln så varför kan man inte spela med den? dt e bara snabb kanppar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalle437 Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Om jag hade varit du skulle jag inte köpt det. Man lär sig kontrollen snabbt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 jag tycker att dt e bättre med kontroller! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 den är bra att ha om man tittar mycket på dvd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 dt e väl självklart....? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Det är för de personer som tycker att det är svårt med kontrollen, men ifall du fixar det ska du absolut inte köpa det! De bara lurar på pengar, detsutom tappar man lätt bort kontrollen, det är liten! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg