oops, dubbel men ja vad ska man säga nu,jag tycker oxå som du kaio svärd med är bra.
Nån Som Är
Det är bäst med svärd oxå.
men jag har fått en a nightmare on elm street officiell history guide på engelska.
Jag såg Resident evil 2 fyfan vad skön.
Då borde du ta se Versus. ;)
:huh: Versus?Då borde du ta se Versus. ;)
En japnask film där dom slaktar zombies.
inte slagtar men dom dödar lite zombies.men det är mer fighting än zombies och sånt!En japnask film där dom slaktar zombies.
Lol.Men jag tycker att Godzilla är ganska så dålig.
Kommer aldrig att se den, ända sen jag inte fick vara Godzilla på dagis.
Lol! men Wrong turn avp och strandvasskaren vill jag se men avp och strandvasskaren går på bio och jag är bara tio år inte alls kul jag måste vänta.
Jag såg Troja fast den var från 15 på bio.
Troja är cool.Men myten om Ackhillles häl var väll inte sann??Jag menar han fick 6 pilar i bröstet först väll??
Så här gick det till. När Akilles var liten så doppade hans mor honom i sjön mellen dödsriket och där vart vi lever nu. Då blev han odödlig fast förutom i hälen. Därifrån kommer ordet Akilles-häl = Otur. Men när blomman sköt Akilles med pilbågen av en slump så dog han. Så då fick han 6 pilar i magen på sig. Och dog. Det var en bra film tycker jag. ;)
Oki.Slutsanackat om troy nu är det skräck va.Jag vill se wrong turn.Nån som sett den??
Jag såg children of the corn III igår
När det är hallowen kommer dem ta fram många skräckisar i tv :)
heheh :D
Det får bi hoppas !!Jag kommer lätt se typ 5 stycken då eller mer.
wrong turn gick väll att se fast det fanns en liten overklig scen där dom hoppade på massa träd.när du ser det så ser du att det ser lite överdrivet ;)
strendvaskaren är riktigt bra!mcyket scener folk hoppade till och skrek på men det gjorde inte jag ^_^