Ja juste...Har du sett evil dead 1 Toxi?
Nån Som Är
du jag har vart medlem här längre än dig så jag vet vad jag gör därför det står i beskrivnig gillar ni skräckisar jag svarade Nej.(toxic avenger @ 02/10-2004 17:36:39)jag hör inte hemma till Skräckisar gillar Äventyr filmer.
spamming <_<
Nej,det står nån som är INTRESERAD AV SKRÄCK,vilket menas att dom som bara är intreserade av skräck ska känna sig hemma,och tydligt nog har det varit många som nappatt på tråden eller hur?Och nu kommer du med din negativa käft och börjar förstöra igenom att spama.
aa det har jag...för jag har nämligen evil dead 1-3 boxen på dvd ;)Ja juste...Har du sett evil dead 1 Toxi?
jag måste ta och säga att det är kung filmer!
Jaha!Lyllo dig.
någon som har sett jeepers creeper 2?
Nej,vill se den.
den e bra
Oki ska fråga pappa om vi kan hyra den.
har du sett ettan?
Nej har du??
ja, och det e nog bäst du ser den först
Oki.
Men är 1 bra?
Asså nu går vi in på fredag den 13:e,ni vet Jason Voorhees.Nån som diggar typ fredag den 13th??Eller kanske A nightmare on elm street.Eller kanske Texas chainsaw massacre??Eller är ni fjållor som inte vågar titta?? ;)
3 inlägg i rad.. =P
Blair Witch 1 & 2
Scream 1, 2, 3
chi chi chi ha ha ha.....
hehe snart kommer from crystal lake to manhattan.en box med 8 fredagen den 13e filmer :lol:
Hur I h*lvete orkar man göra 8 likadana filmer me samma j*vla handling?! *Wtf*
Fredagen den 13: e e nog den sämsta skräck serien nånsin..Ta inte illa upp, men det är sant.
nej f*n det har ju inte bara kommit 8 delar det var bara från ett film företag.sen köpte new line rättigheterna och new line gjorde del 9-jason x + freddy vs jason..Hur I h*lvete orkar man göra 8 likadana filmer me samma j*vla handling?! *Wtf*
Fredagen den 13: e e nog den sämsta skräck serien nånsin..Ta inte illa upp, men det är sant.
fredagen den 13e e lugnt än av dom bästa film serien som finns!
max, jag har sett både jeepes creepers filmerna..1:an duger tills han får vingarna..då suger det :P :D