💬
Logga in
Fuska.se

Nån Som Är

125 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #101

oops, dubbel men ja vad ska man säga nu,jag tycker oxå som du kaio svärd med är bra.

Senast ändrad:

Det är bäst med svärd oxå.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #103

men jag har fått en a nightmare on elm street officiell history guide på engelska.

20 Oct 2004

Jag såg Resident evil 2 fyfan vad skön.

Då borde du ta se Versus. ;)

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #106

Då borde du ta se Versus. ;)

:huh: Versus?

En japnask film där dom slaktar zombies.

En japnask film där dom slaktar zombies.

inte slagtar men dom dödar lite zombies.men det är mer fighting än zombies och sånt!
23 Oct 2004
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #109

Lol.Men jag tycker att Godzilla är ganska så dålig.

Kommer aldrig att se den, ända sen jag inte fick vara Godzilla på dagis.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #111

Lol! men Wrong turn avp och strandvasskaren vill jag se men avp och strandvasskaren går på bio och jag är bara tio år inte alls kul jag måste vänta.

Jag såg Troja fast den var från 15 på bio.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #113

Troja är cool.Men myten om Ackhillles häl var väll inte sann??Jag menar han fick 6 pilar i bröstet först väll??

Så här gick det till. När Akilles var liten så doppade hans mor honom i sjön mellen dödsriket och där vart vi lever nu. Då blev han odödlig fast förutom i hälen. Därifrån kommer ordet Akilles-häl = Otur. Men när blomman sköt Akilles med pilbågen av en slump så dog han. Så då fick han 6 pilar i magen på sig. Och dog. Det var en bra film tycker jag. ;)

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #115

Oki.Slutsanackat om troy nu är det skräck va.Jag vill se wrong turn.Nån som sett den??

24 Oct 2004
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #116

Jag såg children of the corn III igår

När det är hallowen kommer dem ta fram många skräckisar i tv :)

heheh :D

25 Oct 2004
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #119

Det får bi hoppas !!Jag kommer lätt se typ 5 stycken då eller mer.

wrong turn gick väll att se fast det fanns en liten overklig scen där dom hoppade på massa träd.när du ser det så ser du att det ser lite överdrivet ;)

strendvaskaren är riktigt bra!mcyket scener folk hoppade till och skrek på men det gjorde inte jag ^_^

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in