visst var den kung!riktigt rolig och massa blod!Toxic i dag har jag hyrt THE TOXIC AVENGER PART I!
f*n vad strandvaskaren är bra!
visst var den kung!riktigt rolig och massa blod!Toxic i dag har jag hyrt THE TOXIC AVENGER PART I!
f*n vad strandvaskaren är bra!
0012: Jag lämnade ditt pokemon 4ever så kan du vara snäll och lämna tråden som en tjänst?
Ok hej då hare trevligt med Skräckisarna.0012: Jag lämnade ditt pokemon 4ever så kan du vara snäll och lämna tråden som en tjänst?
The Frighteners e den enda bra skräckisen jag har sett!
För alla som inte visste det så finns det en svensk skräckfilms hemsida! :lol:
Jag såg den där Terror på elm street i en affär men hade inga pengar! :(
Men faktis jag är intresserad av skräck jag gillar nåra skräckfilmer som Evil Doll, Exorisisten Scream 2
scream 2 är en thriller <_< och om du menar onda dockan med evil doll så heter onda dockan på engelska CHILDS PLAY och int evil doll ;)Men faktis jag är intresserad av skräck jag gillar nåra skräckfilmer som Evil Doll, Exorisisten Scream 2
Scream 2 är en rysare har 3 dent är en rysare.
Childs play och senare kom Bride of Chucky. Det var kanske den han menade. ;)
näe varför står det då på alla fodral + internet att det är en thriller!?Scream 2 är en rysare har 3 dent är en rysare.
Det är fel info.
Jaja jag trodde den hete Evil Doll på engelska.(toxic avenger @ 18/10-2004 20:04:14)Men faktis jag är intresserad av skräck jag gillar nåra skräckfilmer som Evil Doll, Exorisisten Scream 2
scream 2 är en thriller <_< och om du menar onda dockan med evil doll så heter onda dockan på engelska CHILDS PLAY och int evil doll ;)
trodde jag med typ första gången... ;)(0012 @ 18/10-2004 22:00:29)(toxic avenger @ 18/10-2004 20:04:14)Men faktis jag är intresserad av skräck jag gillar nåra skräckfilmer som Evil Doll, Exorisisten Scream 2
scream 2 är en thriller <_< och om du menar onda dockan med evil doll så heter onda dockan på engelska CHILDS PLAY och int evil doll ;)
Jaja jag trodde den hete Evil Doll på engelska.
Men det finns en psykad film som heter "American Psycho" som är jättedålig.
jag älskar skräck, helst blandat med action.
Jag har american psyhco.
Brukar inte skräck vara lite blandat med Action :huh:
Ibland..Eller ganska ofta faktiskt.
Aa därför det finns ju personer som måste döda skräckisen dem brukar ha Shout gun och sånt.
Japp.Eller ibland svärd,det är väldigt vanligt att ha antika vapen i sckräkissar.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in