ja f*n den är kung.snart släpps boxen med 3 olika versioner + en till dvd skiva med en dokumentär från filmen som kom 1979... ;)Dawn of the Dead är en mycket bra skräckfilm också. Se den!
men dawn'04 var dålig....
ja f*n den är kung.snart släpps boxen med 3 olika versioner + en till dvd skiva med en dokumentär från filmen som kom 1979... ;)Dawn of the Dead är en mycket bra skräckfilm också. Se den!
RED gillade du surf nazis must die?från företaget som släppte the toxic avenger :P
själv så tyckte jag den var dålig...
RED du måste skilja några filmer från skräck till thriller.phone booth(en thriller)
den tredje vågen(en thriller) ;)
Ja men ändo dom står på samma kattegori och jag räknar dom också,men snart har jag laddat ner massor av skräck film
Har ni sett den där när dom springer runt i skogen med en kamera? Blair witch project tror jag den heter. Den var rätt creepy!
och rätt tråkig ;)Har ni sett den där när dom springer runt i skogen med en kamera? Blair witch project tror jag den heter. Den var rätt creepy!
ungefär typ 75 filmer?det har jag... ;)Ja men ändo dom står på samma kattegori och jag räknar dom också,men snart har jag laddat ner massor av skräck film
Blair Witch 2 är rätt bra... mer psykisk en ''spluttig'' eller vad man ska kalla det. ;)
Nån som har sett Halloween ressuaction??Rätt dålig Luori Strode dör... :cry:
hon kanske inte dog ;) hon vart ju bara knivhuggen ;)Nån som har sett Halloween ressuaction??Rätt dålig Luori Strode dör... :cry:
Och ramlade ner 15 meter. :rolleyes:(toxic avenger @ 30/09-2004 21:29:00)Nån som har sett Halloween ressuaction??Rätt dålig Luori Strode dör... :cry:
hon kanske inte dog ;) hon vart ju bara knivhuggen ;)
Det var versionen från i år jag pratade om. Den är ju grym! Fick mycket bra kritik också.(toxic avenger @ 28/09-2004 21:12:26)Dawn of the Dead är en mycket bra skräckfilm också. Se den!
ja f*n den är kung.snart släpps boxen med 3 olika versioner + en till dvd skiva med en dokumentär från filmen som kom 1979... ;)
Typ tråkigaste filmen jag har sett. Hela filmen går ut på att de antingen går runt i skogen och är vilse och bråkar med varandra, eller så är det natt och kolmörkt och man hör bara en skrämd röst som säger: "What was that?!"Har ni sett den där när dom springer runt i skogen med en kamera? Blair witch project tror jag den heter. Den var rätt creepy!
Aaaaaah, förlåt för dubbelpost! Big mistake från min sida! Brukar inte hända... :( . Men jag vet inte hur man citerar två inlägg i samma inlägg! Kan nån berätta det?
startreck är ganska bra
vilse i skogen av markolioo skulle nog passa bra som soundtrack till blair witch projekt. :lol:
jaja red hon kanske ramlade 15 meter men det är ju bara en film och allt kan hända i en film ;)
Vet jag väll!Detör dn första regeln man lär sig som skräck films tittare.
star treck är sci-fi..startreck är ganska bra
jag hör inte hemma till Skräckisar gillar Äventyr filmer.
Men skriv inte här då.
spamming <_<jag hör inte hemma till Skräckisar gillar Äventyr filmer.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in