Shadowbeing Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 vadå...jag kan ju inte hjälpa att uppdragen i Golden eye är på Amerikanska Men du kan alltid berätta hur du gjorde för att klara banan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 döda alla vakter du ser till du kommer till lastrummet längst fram... kolla så att ingen vakt finns kvar till dess...sen går du tillbaks till början och kollar ner på alla dörrar om det fins som en liten låda där så förstör alla dom som finns vid alla dörrar... om du gjort rätt kommer du att höra hur tåget bromsar... sen ska du till silverrummet igen och sen ta till höger....där finns det en dörr...om den går attt öppna så öppna den...omm inte gå till vänster och döda den/de sista vakterna/vakten...jag tror att du får nåt kort där....gå in i dörren som du inte kom in i innan...sen ska du rädda natalya och skjuta söder alla gångjärn vid plattan på golvet... det där med BOris password kan jag inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 döda alla vakter du ser till du kommer till lastrummet längst fram... kolla så att ingen vakt finns kvar till dess...sen går du tillbaks till början och kollar ner på alla dörrar om det fins som en liten låda där så förstör alla dom som finns vid alla dörrar... om du gjort rätt kommer du att höra hur tåget bromsar... sen ska du till silverrummet igen och sen ta till höger....där finns det en dörr...om den går attt öppna så öppna den...omm inte gå till vänster och döda den/de sista vakterna/vakten...jag tror att du får nåt kort där....gå in i dörren som du inte kom in i innan...sen ska du rädda natalya och skjuta söder alla gångjärn vid plattan på golvet... det där med BOris password kan jag inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 döda alla vakter du ser till du kommer till lastrummet längst fram... kolla så att ingen vakt finns kvar till dess...sen går du tillbaks till början och kollar ner på alla dörrar om det fins som en liten låda där så förstör alla dom som finns vid alla dörrar... om du gjort rätt kommer du att höra hur tåget bromsar... sen ska du till silverrummet igen och sen ta till höger....där finns det en dörr...om den går attt öppna så öppna den...omm inte gå till vänster och döda den/de sista vakterna/vakten...jag tror att du får nåt kort där....gå in i dörren som du inte kom in i innan...sen ska du rädda natalya och skjuta söder alla gångjärn vid plattan på golvet... det där med BOris password kan jag inte... Men lösenordet blir Chair som betyder Stol. Det säger James Bond själv när Natalya frågar. Men om du inte kan så mer än det där är det så man gör på Agent. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 det där var väl ändå till secret agent...annars måste man inte hitta Janus hemliga Bas.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 det där var väl ändå till secret agent...annars måste man inte hitta Janus hemliga Bas.... Jaha, men det hade inta jag lust att läsa. Men det är ju ändå Natalya som fixar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 mm...nu vet jag det.. (efter att du svarat..) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 mm...nu vet jag det.. (efter att du svarat..) Visste du inte det förut eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 jo...men inte vart man fick det..som sagt innan så har jag dåligt minne... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 jo...men inte vart man fick det..som sagt innan så har jag dåligt minne... Har inte du kvar spelet eller? Det är en dum fråga, men ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 nej..jag sålde det för 4 år sen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 nej..jag sålde det för 4 år sen... Det var länge sedan??? Skrev du inte lite fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg