0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 man kan nog köpa det på Gameshark.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 jaha.. e det förbjudet med gameshark eller... det borde det inte vara, lagar på att man inte får fuska på TV spel... löjligt... eller så e det nåt annat som e förbjudet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 jag ror inte att det är förbjudet...det skulle som du sa vara dumt att ha en lag på Tv-spel....men nu ska man inet börja prata om Gameshark utan det är Ocarina of time som gäller här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 ja ok, vilket ställe tog du dom sisat skulltulas på, jag tog min 100ade i zora river, som jag hade missat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 jag tog min sista i desert colussus...där man möter spöket...den finns ett litet rum där nere... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 jaha, ja justa ja där den tog jag på typ 90onde plats ungefär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 okej...jag hade nämnligen 99 st jättelänge och sen gick jag dit o letade....rsedan ramlade ajg ner i hålet där och då blev jag GLAD... =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 ja, det kan man förstå, jag visste att den fattades i zora river och jag gick runt och letade i natten, min mamma dammsög i rummet så jag kunde inte höra skulltulan så bra så jag fick bara se efter den... och så hade jag sån tur att mamma stängde av precis när jag gick förbio den så jag hörde den precis och då tog jag min 100!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 det var ju tur...det är bra att man hör deras ljud så man vet om de finns... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 ja och att man ser på kartan var dom finns, utan det skulle det vara jätte svårt att veta var man tagit och så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 mm..med den där skulltula symbolen vid stadens/områdets namn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 ja, du använder dig av den också va?? annars går det ju inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg