Gäst Sandkaka Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Fattig:- Sankta lucia skänk mig en 20:a. ge mig den annars berättar jag att du brukar ljuga. Den var dålig! Kom på den just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 visste ni att jultomten kommer på hjul :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 visste ni att dom tre vise männen inte är visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 AJa åter till ämnet det vga ju Julsånger Tänd ett ljus och låt det brina låt alldrig brandkåren hina (jag stavar Lika dåligt som någon i 3:an) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 hehe...denna da? bjällerklang, bjällerklang, cykla bakåfram, i ett hörn där stod en björn och måla rumpan grön!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkis Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Den va bra jag kunde den men min stora syster sa att han måla knuten grön Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 Rudolf med röda mulen. Hette en helt *vanlig ren* (som lyser vägar med sin nos <<<lol>>>)... knasigt, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 hehe...denna da? bjällerklang, bjällerklang, cykla bakåfram, i ett hörn där stod en björn och måla rumpan grön!!! den går väl så här: bjällerklang bjällerklang cykla bakåfram i ett hörn där stog en björn och måla snoppen grön... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 eee...de här e ju en sida som många småungar e inne på, så vi tar itte den versionen, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 eee...de här e ju en sida som många småungar e inne på, så vi tar itte den versionen, tack! Jaja det ska jag komma ihåg bara för att jag inte är så lång så ska väll inte det drabba mig eller ska det va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 ops sorry.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 Jag blir alltid nedsatt för att jag är lite kortare än alla andra det är inte rättvist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.