Arwen Undomiel Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Skrivet 3 Oktober 2004 (Mini bowser @ 02/10-2004 10:11:13) (Magdis @ 01/10-2004 22:50:34) (Arwen Undomiel @ 01/10-2004 20:49:47) (Sanna1985 @ 01/10-2004 17:46:24) (Arwen Undomiel @ 01/10-2004 17:42:55) (Sanna1985 @ 01/10-2004 17:33:43) jo man ska göra någonting så det kommer in ljus, kommer inte ihåg hur. det kan vara någonting uppe i taket du ska spränga el bränna upp. sen använder du spegelskölden för att aktivera solarna Jag har försökt me bomber och specialbomben på alla möjliga och omöjliga ställen men det verkar inte direkt funka.. I solrummet alltså. Dom där handskarna får ja väl försöka leta upp då, för d verkar som ja har glömt d! B) Hur långt har du kommit i solrummet egentligen? Har du fått upp dörren så att du kommit in till solarna? Om du inte fått upp dörren ska du göra en spinattack mot switchen bakom gallret så att den aktiveras. Då kommer det fram en kista med bombchu i. Sen ska du släppa en bombchu när du står vänd precis mot den andra switchen bakom gallret. Bombchun kommer att gå över gallret och rakt på switchen på andra sidan. Då öppnas dörren och du kan gå in till solarna. DÄR ska du skjuta en eldpil i taket. Men d e ju d ja har gjort. Ja e ju redan i rummet me alla solar å i taket finns en vit cirkel, där har ja skjutit flera gånger me eldpilar å d sket sig... Vaddå, kan d va fel på själva spelet? *dålig ursäkt*! :rolleyes: Ja, inte vet jag, men det är så jag alltid har gjort och det är så det står i guiderna. :blink: Är det inte så att man ska köra en bombchu på den vita cirkeln i taket då? jo det är det :rambo: Nej, så är det inte alls! Jag har alltid använt eldpil och i guiderna på gamefaqs, står det att man ska skjuta en eldpil.
Magdis Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Skrivet 3 Oktober 2004 (Sanna1985 @ 01/10-2004 17:33:43) jo man ska göra någonting så det kommer in ljus, kommer inte ihåg hur. det kan vara någonting uppe i taket du ska spränga el bränna upp. sen använder du spegelskölden för att aktivera solarna Jag har försökt me bomber och specialbomben på alla möjliga och omöjliga ställen men det verkar inte direkt funka.. I solrummet alltså. Dom där handskarna får ja väl försöka leta upp då, för d verkar som ja har glömt d! B) Hur går det...har du klarat det nu?
Rekommendera inlägg