dklennarth Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Meningen med detta var att jag vill säga att det var svårt att hitta något fusk till detta spel o ber om förlåtelse för om jag gjorde ett inlägg som blev låst.. Fusk eller tips vill de flesta ha som är här, men jag gjorde väl fel då!? :( mvh dklennarth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 det händer säkert alla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 18 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Men låsa mig för att jag skrev att jag hade svårt att hitta ett fusk o sen säga VAD ÄR DETTA`FÖR MENING?! Jag visste att spelet är svårt att hitta fusk till, men att låsa inlägget?? Jaja, de fick göra det, men jag kommer tillbaka med samma inlägg o mig kan de stoppa om de vill, men efter 5 varningar kommer jag INTE tillbaka mer.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yukiz Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 har läst i en tidning och det fick 3 stjänor är det roligare än 1:an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 22 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Hm, jag har inte spelat 1:an, så jag vet bara om Dynasty Warriors 2 och 4:an.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg