dklennarth Skrivet 11 December 2003 Rapport Skrivet 11 December 2003 Meningen med detta var att jag vill säga att det var svårt att hitta något fusk till detta spel o ber om förlåtelse för om jag gjorde ett inlägg som blev låst.. Fusk eller tips vill de flesta ha som är här, men jag gjorde väl fel då!? :( mvh dklennarth
dklennarth Skrivet 18 December 2003 Författare Rapport Skrivet 18 December 2003 Men låsa mig för att jag skrev att jag hade svårt att hitta ett fusk o sen säga VAD ÄR DETTA`FÖR MENING?! Jag visste att spelet är svårt att hitta fusk till, men att låsa inlägget?? Jaja, de fick göra det, men jag kommer tillbaka med samma inlägg o mig kan de stoppa om de vill, men efter 5 varningar kommer jag INTE tillbaka mer..
Yukiz Skrivet 21 December 2003 Rapport Skrivet 21 December 2003 har läst i en tidning och det fick 3 stjänor är det roligare än 1:an
dklennarth Skrivet 22 December 2003 Författare Rapport Skrivet 22 December 2003 Hm, jag har inte spelat 1:an, så jag vet bara om Dynasty Warriors 2 och 4:an..
Rekommendera inlägg