Gäst data-typen Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 nu har jag lite problem:mitt gran turismo funkar ite när man sätter in skivan och när det har laddat klart så blir skärmen hetl svart och har vart i 30 minuter så :o :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 jag tror att det är nåt fel på skivan den är kanske smutsig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 ja, min lillebror ritade på den men bara jätte jätte lite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adrenaline X Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 kanske e därför ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 ja, det beror knappast på ditt ps2 eller din tv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 så här lite:. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rollo_91 Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 beror antagligen på lillebrorsan. Men du kan ju köpa gran turismo 4 när de kommer ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 ja, min lillebror ritade på den men bara jätte jätte lite ett lite spår kan förstöra hela skivan för dej :unsure: :unsure: ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 det funkade nog efter det i 1 vecka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 gå till en spel butik ochfråga om dom kanse de kan laga....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rollo_91 Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 eller så kan du köpa ett reperations kit fast dom kostar ganska mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 jag har prövat men min cd tvättare men det funkar inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg