!prue!u_safe Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Jag behöver hjälp på banan just for relaxtion... jag har snott förarens kort eller var dte var sedan har jag åkt port of lost heaven och så har det kommit fram en gubbe och sagt något jag inte ha hört sedan så går han tillbaka igen.. vad ska man göra nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Data nörden Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Jag håller med! Vad f*n ska man göra!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 (redigerat) först måste du lasta på alla lådor på lastbilen sen kan du åka dit när du e där åker du till en snubbe vid en last kaj han säger åt dej att bära in nåra lådor in i ett garage när du har gjort det ska du gå till snubben igen då går han då kan du lasta in lådorna.obs stäl lastbilen me öppningen mött kajen!!! Redigerat 28 Februari 2004 av niklas_nosskire Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.