Gäst 0018 Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 har ingen tjej :( men jag är kär i en :wub: fast vågar inte fråga shcans :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 har ingen tjej :( men jag är kär i en :wub: fast vågar inte fråga shcans :( go for it. du har ju inget och förlora ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 (redigerat) Jag har ingen Flickvän....... Alla tjejer hatar mig, hehe :P Jag är ju lite dum när det gäller tjejer.... Redigerat 29 September 2004 av Pippo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Imorgon vid halv 4-tiden så kanske jag har en flickvän.. Fast det är ju inte säkert. Men jag vet iaf att hon gillar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Varför just klockan fyra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Det är då det magiska händer.. Nä men det är då jag träffar dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.