Team Dark Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 Hur får man Dragon scale snälla hjälp mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 om man fångar bagon eller horsea så kan det vara en dragon scale på den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 dragon scale ???? vad gör man på det ???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Om Seadra ha på sej den så byter man me en kompis så utvecklas den te Kingdra D e lättare om man ha pkm som kan Thief eller Covet!D e så jag fick mitt!Utan att slösa på bollar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 det finns redan såna här trådar <_< ** () Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Team Dark Skrivet 29 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Tack för alla svar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg