pastorekan Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 är víd en bana en ut ut av dom är en snö bana och så, har precis kommit tebax till skeppet där jag starta vad gör jag nu? är bara en dörr jag kommer till och när jag gått igenom den går jag en stund under vattnet sen kommer jag inte längre.. skit dålig förklaring jag vet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Har du Space Jump Boots? Om inte så ska du hitta dem, jag kommer inte riktigt ihåg var med det är i Tallon Overworld.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 om du går in i första dörren sen går du in i andra sen så går du till höger sen ser du ett sånt här sak ungefär : U den ska du använda boost ball på sen åker du in i hålet och spränger så är det klart ;) hoppas du fattar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 den U-formade half pipen finns i ett rum som heter Tallon Canyon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg