0014 Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 det funkar inte....men däremot det som Fragon_girl skrev ..det funkar..jag LOVAR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 jepp, de funkar, ja har själv gjort de fusket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 jag startade en ny fil och skulle kolla om de funka...jag blev helt chockad när det funkade.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Jag vet! Hur man får han! Så här: OBS! Fånga Mew: Spela Brock i första gymmet. Du måste vinna och sedan gå till Mistys gym. Du måste vinna alla gymleaders fram till Giovanni då du måste FÖRLORA. Förlora 3 times i rad. Vinn sedan. Flyg med Fly tebax till Pallet Town och gå ner till vattnet ta Surf och åk ut en bit i vattnet.Tryck in följande: A, B, B, Håll inne A, Upp, Ned, släpp A, Select. Stäng av ditt "Gayboy" och sedan slå på igen. Du kommer automatiskt att börja om från början. Du kan välja Mew i början. Så! Har du testat en ens! Det är i alla fall vad jag vet falskt! Man ska inte tro på alla fusk!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Jag har hört om man fångar alla pokémon får man Mew. nej man får bara ett diplom..........*suck* (har ett diplom på alla pokemon spel) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 hej jag fick mew av min kompis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NAstuffing Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Jag fick celebi av min kompis också men har raderat det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 det fanns nåt innan som man kunde skicka in sitt spel till nintendo, så la de in mew o celebi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 mew- Celebi on tour...från nintendo.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Takanuva Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 JAg har mew men vet inte hur man fångar han! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg