hiro_95 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Hur fångar man Celebi på guld, silver och kristal? och kan man fånga han på ruby och sapphire? i sånna fall var? jag vill veta hur man fångar celebi UTAN att köpa gameshark eller att köpa nått gameboy eller gba eller gba sp tillbehör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Man får Mew utav Club Nintendo (eller fick!) och det går bara att använda GameShark, Gamegenie eller liknande fuskapparat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hiro_95 Skrivet 12 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 jag vill inte veta om mew jag undrar var man får Celebi för Mew sa du redan i en annan tråd hur man får :evil: så hur får man Celebi? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 På samma sätt som han sa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 jag vill inte veta om mew jag undrar var man får Celebi för Mew sa du redan i en annan tråd hur man får :evil: så hur får man Celebi? Så länge din version inte är japansk, går Mew&Celebi inte att få utan Gameshark. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Nepp game shark eller få den från club nintendo! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Nepp game shark eller få den från club nintendo! inte längre. först gav de ut Mew sen sluta de och gav ut Celebi sen sluta de och gav ut Jirachi och Deyoxi (stavning?) :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 jag vet att det inte är gba forumet men ger de ut jirachi och dexiox ( kan inte heller stavnongen) nu? och isåfall vart? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kawe Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Min vän fixade åt mig mew på pkmn gul och på kristal plus celebi :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 jag vet att det inte är gba forumet men ger de ut jirachi och dexiox ( kan inte heller stavnongen) nu? och isåfall vart? ja det gör de. i club nintendo skulle jag tro eller på samma sätt som jag fick Mew: av nintendos sverigeadvdelning :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Master Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 min polare hade nån sorts grunka som man stopppade in i game boyet och man kunde få alla pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 en gameshark? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg