Backspace Skrivet 12 December 2003 Rapport Skrivet 12 December 2003 Var hittar man Regirock och Registeel? Jag har letat jätte länge ny och jag hittar dom inte! Ni behöver inte skriva alla men skriv dom helst!
FireFly Skrivet 12 December 2003 Rapport Skrivet 12 December 2003 Har du RegiIce? Isåfall, gör bara så här: RegiRock hittar man i Öken längst ner efter att man har öppnat Sealed Chamber, RegiSteel hittar man i det regniga stället om man går iväg från Fortress City, RegiIce hittar man på en ö om man åker från Den där ön med Granite Cave och uppåt hela tiden åt vänster så långt det går! Iallafall är det överallt man hittar dom, kommer inte ihåg vem som är var så bra!
Smaragd Skrivet 12 December 2003 Rapport Skrivet 12 December 2003 Regirock e i öknen regice på ön och Registeel om man går vänster i Lillycovecity... :D
Backspace Skrivet 12 December 2003 Författare Rapport Skrivet 12 December 2003 Har du RegiIce? Isåfall, gör bara så här: RegiRock hittar man i Öken längst ner efter att man har öppnat Sealed Chamber, RegiSteel hittar man i det regniga stället om man går iväg från Fortress City, RegiIce hittar man på en ö om man åker från Den där ön med Granite Cave och uppåt hela tiden åt vänster så långt det går! Iallafall är det överallt man hittar dom, kommer inte ihåg vem som är var så bra! Jag behöver inte någon hjälp med Regice för den har jag redan men när jag går in i rummet med Regirock så är det nån skrift bara där! Hur kommer jag in?
Smaragd Skrivet 12 December 2003 Rapport Skrivet 12 December 2003 du ska gå höger höger ner ner och använda Strenght.... Registeel ska du stå i mitten av rummet och använda Fly...
Backspace Skrivet 12 December 2003 Författare Rapport Skrivet 12 December 2003 du ska gå höger höger ner ner och använda Strenght.... Registeel ska du stå i mitten av rummet och använda Fly... Hur menar du? Rätta mig om jag har fel! Jag ska först gå in i själva rummet och då kommer jag ju atomatiskt in ett steg i rummet och då går jag höger 2 gånger och sen ner 2 gånger och sen använder jag strenght och då öppnas en dörr! Är det rätt?
Smaragd Skrivet 12 December 2003 Rapport Skrivet 12 December 2003 du ska stå framför skrifterna när du går höger höger ner ner....
Backspace Skrivet 12 December 2003 Författare Rapport Skrivet 12 December 2003 Tack för hjälpen allihop men nu har jag problem att fånga Regirock! Jag har gjort flera gånger så livet knappt syns och använt 10 ultrabolls men det funkar inte! Har ni något tips?
GoldenMew Skrivet 12 December 2003 Rapport Skrivet 12 December 2003 efter att ha pundat på han med ca 15 ultra bolls tar du timer bolls då ska de bli bra ska du se =)
Kawe Skrivet 13 December 2003 Rapport Skrivet 13 December 2003 testa med ultra bolalr och timer bollar. Har så tråkigt nu har kalrat nästan allt har nån fått mystery events ? det har jagg hehe
Backspace Skrivet 13 December 2003 Författare Rapport Skrivet 13 December 2003 Tack för all hjälp, Har fångat Regirock nu men har ni nått tips med att fånga Registeel då?
Rekommendera inlägg