Gäst willeo Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 vilket Is Hockey lag är bäst tycker ni? jag tycker D.I.F Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Ishockey är ingen sport! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Det är lika mycket sport som alla andra sporter. Mitt favortit-lag i hockey är såklart Frölunda Indians HC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Ishockey är ingen sport! :lol: Roligaste inlägget jag någonsin läst. :lol: Det är den sport som kräver mest. (Bland de stora sporterna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Ishockey är ingen sport! det är visst en sport :huh: .tycker Canada är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 (redigerat) Ishockey är ingen sport!Vilken komiker :lol: back to topic. :lol: Men en sak kan jag hålla med om att dom är lite fjantiga när dom börjar slåss. <_< Men löven är ju såklart bäst. :P Redigerat 1 Oktober 2004 av Steezy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Ishockey är ingen sport! Varför skriver han i sport ämnet då en sak willeo Ishockey stavas i en mening ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 (Steezy @ 01/10-2004 16:28:01) Ishockey är ingen sport! Vilken komiker :lol: back to topic. :lol: Men en sak kan jag hålla med om att dom är lite fjantiga när dom börjar slåss. <_< Men löven är ju såklart bäst. :P Bara Janne Karlsson lämnar tränarposten genast.Sämsta tränaren någonsin. Jag skulle lyckas bättre än han. Han sprider dålig stämning i laget. Curre Lindström är väl ledig för ett tränarjobb? ;) Ring nu Lars Björk. Vi håller i en period. Annars är det kört. 2-5 mot Leksand igår. Vi ledde med 2-0 efter första. Sedan tappade vi till 2-5. Nye letten Aleksandrs Nizivijs och Piteduon Daniel Olofsson & Fredrik Davidsson bäst hittills. Tobbe Lundström är för ensam i målet. Jackman kan blixtra till ibland men ser ibland ut att ha hemlängtan till Nordamerika & NHL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 hockey är roligt " Himel syser lilla o gul vilken underbra dag" -en fbk låt :student: :medieval: FÄRJETSTAD BK :cool: :cool: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 varför pratar ni just om Svenska lagen prata om landslagen lite nu också Allsvenskan är ju töntigt <_< . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 (redigerat) varför pratar ni just om Svenska lagen prata om landslagen lite nu också Allsvenskan är ju töntigt <_< .Han frågade om LAG. Dessutom är Allsvenskan full av klassiska lag. Löven, Leksand, Skellefteå m.m. NHA (Norra HockeyAllsvenskan) håller mycket hög klass. Lillebror (Skellefteå) leder serien. Andre lillebrorsan Teg har överraskat. Nog faan är Allsvenskan bra. Du kan ingenting om hockey eller är en ordentligt tråkig människa som bara tror att det finns 12 svenska lag. D.v.s. Elitserielagen. Lär dig hockey. Redigerat 8 Oktober 2004 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 (redigerat) (# 21 @ 01/10-2004 15:22:02) Ishockey är ingen sport! :lol: Roligaste inlägget jag någonsin läst. :lol: Det är den sport som kräver mest. (Bland de stora sporterna) Nej det är amerikansk fotboll!Säg inte att det är en liten sport. 1996 såg 800 miljoner människor runt om i hela världen finalen i NFL De flesta hockeyspelare lägger av vid 35-40, de flesta am. fotbollsspelarna vid 30-35 Om jag återgår till frågan så tycker jag D.I.F är bäst Redigerat 22 Oktober 2004 av Bobby Orr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.