Link_Cable Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Jag har en fråga om animal crossing... om man får tag i en kokosnöt, päron, äpple, körsbär, banan eller nån frukt som inte är med från början. (jag fick apelsin i början, jag vet inte om alla får samma frukt från början men jag tror inte det...) om man skaffar nån ny frukt och planterar den, hur gör man för att den säkert ska växa upp till sista stadiet? jag har planterat: 1 körsbär, 1 päron och 2 körsbär och ingen har växt upp... däremot har vanliga sapplings (vanliga fruktlösa träd som man köper hos Tom Nook...) växt upp (inte alla men ca 2/4, 3 av dem planterade jag i första uppdraget hos Tom Nook och ett av dem växte upp...) ! vore tacksam för svar ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Fråga Snake han är galen i ac. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Onödigt att skriva det... Jag har faktiskt ingen aning, själv började jag med Persika. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Då är det het random.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZötiZ_GriZen Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Hmm...jag började me päron...men måste man åka till nån annan stad för o hitta andra frukter? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 plantera inte nära en byggnad lr ett annat träd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg