Hoppa till innehåll

Pokemon Gul grottan till ligan!


linkis
 Dela

Rekommendera inlägg

a men det är svårt att fånga han med dem vanliga bollarna o dem andra forutom master boll master boll är jätte bra men dem andra bollarna är jätte svårt att få dem legendariska fåglarna men jag ger dig ett tips gör par på dem så skada dem tills liver är röt så kasta o klicka på spaken upp o b så är det lättare att få moltres o dem andra fåglarna

Min syrra kastade Ultra Balls på den tills hon fångade den. Det kanske behövdes ca 50 st. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Vet någon hur grottan till ligan ser ut upp i från jag vill gärna ha en bild jag kan inte komma för bi grottan behöver hjälp! (bild tack)

 

Till er andra: Håll er till ämnet och sluta snacka om Moltres!

 

Till dej: Det du behöver är Strengh och en som kan Strengh! Så här gör du: Använd strengh på stenar som är olik dom andra stenarna! Dra dom till dom röda prikarna som öppnas gången till det stället som man inte kunde gå in i! Jag kan inte förklara bättre men försök!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du inte redan klarat dig så kan du fråga mig om hjälp via PM. Det tar för lång tid att skriva det på ett inlägg... och folk skulle tröttna på att läsa...

 

Och om det där med Moltres: Det enklaste sättet att fånga de legendariska fåglarna är att söva dem, attackera dem tills de bara har lite HP kvar (visar rött på mätaren eller NÄSTAN rött, gulbrunt). Söv dem innan ni fångar dem... men det måste nog vara en stark hypnos/sövning. Jag sövde Zapdos på Blue men den vägrade fångas. Till slut hade jag inget annat val än att besegra den (och dumt nog sparade jag inte innan)!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...